Impresió de cuadres

on

Després d’arribar de viatge vaig decidir imprimir una de les meves fotos, concretament la que està de portada. Ho vaig fer amb Saal Digital, m’ho van enviar molt ràpid, la qualitat és molt bona tot i que li falta un punt. Estic convençut que si una altra vegada vull imprimir una altra fotografia ho faré amb ells, 100% recomenable.

Después de llegar de viaje, decidí imprimir una de las fotografias que tomé, en concreto la que está de portada. Lo hice con Saal Digital el proceso fue muy rápido, es muy fácil hacer el pedido, establecer las configuraciones del cuadro, etc. En general estoy muy satisfecho, con la calidad igual aunque echo en falta algun punto de calidad en la imagen.

 

Anuncis

Deixa un comentari

